Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



foto's van mijn axolotls!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Monique

Je kan er op klikken om ze groter te zien ;D


[/URL
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

DannyS


Monique

ja en weet je wat ik best wel leuk vind, ze reageren op je (ook al is het een reflex: "eten, eten ;D") maar zodra ze je zien dan zwemmen ze naar je toe. Voor een lekkere regenwurm, of wat korreltjes steurvoer. Vanavond krijgen de veelvraatjes vis. Ze zijn trouwens echt groot en dik en dat voor nog geen half jaar oud.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

DannyS

Ze bedelen echt om eten ja.. zelfs als je ze net hebt gevoerd :D. Bij mij is het vooral het mannetje. Het vrouwtje is nogal verlegen, al eet ze wel uit mn hand. Als ik in de bak kijk komt het mannetje me begroeten (lees: "wanneer ga je me voeren?")

De dieren van jouw zitten prachtig in de kieuwen! Die van mij hebben echt mini-kieuwen. Altijd al gehad.

Ze groeien op een gegeven moment echt als een idioot. De ene dag is de bak waar ze inzitten groot genoeg, en een week of 2 later is de bak weer te klein. :)

Monique

Ja ze groeien als kool, ben ook op zoek naar een nieuwe bak. Wilde eerst een vijver voor ze maken maar vind dat wel jammer omdat je ze dan misschien niet meer zo goed ziet.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

Marielle

Schitterende dieren, momo! Ook die van mij reageren op mij als ik bij de bak kom. Trouwens, niet alleen mijn axo's doen dat, ook mij T. verrucosus-en komen allemaal naar voren als ik wil gaan voeren :D