opvallende signatures, jullie mening?

Robkeulers

Het valt me op dat er steeds meer opvallende signatures van gebruikers op het net verschijnen(de lijstjes met gehouden diersoorten met een plaatje erbij die onder een bericht staat). Op zich vind ik het geen probleem, maar ik zie signatures die zó schreeuwerig zijn dat de kracht van het bericht zelf in mijn beleving er door verloren gaat.

Hoe denken andere forumgebruikers (jij/jullie dus!) daar over?

Drop je mening alsjeblieft even.

Marielle

Ik heb er geen problemen mee, tot op een bepaalde hoogte. Een net rijtje met welke dieren en welke verhoudingen je hebt vind ik er net zo netjes uitzien als een mooie sig die met photoshop in elkaar is gezet. Zolang het overzichtelijk, duidelijk en netjes is vind ik het prima. Het toevoegen van plaatjes vind ik kunnen, maar het moet er geen rommeltje door worden.

Robkeulers

Mariëlle, thanks voor je input!

Even een vraag ter verduidelijking, Vind je dat sommige signatures nu al rommelig zijn, of vind je het nu nog prima?

Wat vindt de rest?

DannyS

Ik heb nog niets gezien wat me stoort. De 'lijstjes' opleuken met een plaatje is geen probleem in mijn ogen.

Mark

Ik moet zeggen dat ik sommige handtekeningen nogal schreeuwerig vind overkomen en dat geeft een beetje een 'goedkoop' uiterlijk aan het forum. Ik zou het bij tekst laten...

Gerrit Krips

Ik ben het helemaal met Mark eens! Het forum is geen prentenboek, maar een plaats om met elkaar te discussiëren, vragen te droppen en nuttige info te bekomen.

Jari B

Het is een forum geen circus ik vind dat die plaatjes overbodig zijn.

Robkeulers

Dank je wel voor de input, wat vindt de rest?

Chris Schouten

Leid vaak af. Misschien de user icon iets vergroten dan kunnen mensen daar wat in kwijt.

En anders gewoon een restrictie op de grootte van de sig.
Triturus marmoratus - 0.0.5

petro pees

Ik stond er redelijk neutraal tegenover,maar denk steeds vaker ;"he,moet dat nou."
Dit is inderdaad niet de plaats om steeds maar weer mooiere plaatjes neer
te zetten.
Het geeft de site zoals Mark al zegt een wat goedkope indruk.
Het zou een goed idee wezen om hier tot op zekere hoogte een stop op te plaatsen.
Het is wat anders als men bij off topic laat zien wat degene gemaakt heeft.
Petro
Tylototriton Shanjing

Apocalyptica139

Ik vind het ook erg afleiden van de antwoorden. Soms staat er een zin als antwoord en komt daaronder nog een heel stuk plaatje, dan zie ik eerder het plaatje dan dat ik aan het antwoord begin te lezen.

A34

Ik vind inderdaad zelf ook dat sommige beter kunnen. probeer het plaatje bij het geheel te betrekken en niet een soort van uitknipsel. neem er de tijd voor en zorg vooral voor een goede afmeting.

StijnH

Ik vind het er wel leuk uitzien. maar het is idd waar dat je eerder daar op let dan op het bericht zelf dat vind ik ook jammer. en ik vind het niet leuk als mensen het storend vinden, want je wil dat anderen hem zien natuurlijk en ook leuk vinden ;D maar het maakt niet uit verder. iedereen heeft wel een punt. ik heb hem verwijdert, en ik vind het geen probleem verder.

Groetjes,
Stijn 
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

Robkeulers

Mijn postings zijn alleen bedoeld om een beeld te krijgen van de algemene mening van forumbezoekers, ik heb niemand gevraagd om zijn plaatje te verwijderen, dit even voor de helderheid.

Ik vind het overigens wel erg leuk om van iedereen te zien welke soorten hij heeft in de signature, alleen de felle kleuren leiden me soms wat af.

StijnH

Maar ik bedoel meer als de de mederheid het gewoon storend vind, dan is de keuze voor mij snel gemaakt ;). en ik vind het ook niet erg trouwens :).

ik heb mijn soorten er wel weer neer gezet, want vind het zelf ook altijd leuk om te zien welke soorten een ander heeft  :)

Groetjes
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus