Meld hier bugs, verbeterpunten etc voor de nieuwe site

Coen Deurloo

Internet Explorer 8 laat inderdaad het logo op de homepage niet goed zien (links uitgelijnd) en ook de oranje titels bij artikelen zijn te klein. Hier wordt nog naar gekeken...

DannyS

Een héél klein iets viel mij net op:
onderaan het forum  staat 'copyright 2008: caudata.nl'. Moet dit niet copyright 2009: salamanders.nl worden?
Fixed!

Patrick dk

Hallo moderators, de tijd op de site loopt een uur achter   gr Patrick
Fixed!
C orientalis

petro pees

Oke ben ik weer! :D Ik zie nog steeds geen chat. ;)
Petro
Tylototriton Shanjing

robkeulers

Voordat we echt een chat installeren moeten we eerst een goed plan hebben hoe het ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden. Op de vorige site zat ook een chat die zelden gebruikt werd. Ik denk dat het slimste zou zijn om een vaste avond in de week af te spreken.. Maar goed..

Petro, ik stel voor.. Open een nieuw topic en begin met brainstormen hoe de chat er uit zou moeten zien, dan kunnen we daar wat mee!

gr Rob

Coen Deurloo

We hebben nu ook een kalender! Hier kunnen items (zoals de landdag) ingevuld worden en aan een topic post gelinkt worden.

http://www.salamanders.nl/forum/index.php?action=calendar

Steven DC

ik kan geen beoordelingen geven. Als ik dit wil doen,krijg ik een blanco pagina.

robkeulers

Klopt Steven, Technisch probleempje. Hij doet het niet helemaal naar behoren.

We weten niet exact waar het probleem zit, maar dat gaat nog goedkomen. Even geduld nog

Monique

De startpagina van salamanders.nl doet het regelmatig niet: melding;interne serverfout
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

Coen Deurloo

Dit probleem is bekend, als je in dat geval direct naar www.salamanders.nl/forum gaat doet het forum het wel! Ook wil wisselen van browser nog wel eens helpen, een vreemd probleem...

Danny, misschien zou jij eens kunnen kijken waar dit aan kan liggen?

joost.v.wijk

en ik maar denken dat t mijn computer was. Soms doet trouwens het forum bij mij ook niet

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Steven DC

Ik gebruik Firefox en heb dit probleem nog niet gehad...

Coen Deurloo

Citaat van: joost.v.wijk op oktober 05, 2009, 06:13:50 PM
en ik maar denken dat t mijn computer was. Soms doet trouwens het forum bij mij ook niet

Wat voor foutmelding krijg je dan? Zelf heb ik dit nog niet meegemaakt, misschien hebben we er wat aan...

joost.v.wijk

soms staat er dat ik niet gemachtigd ben om deze pagina te bekijken, en soms staat het er ook in het engels, met grote letters FORBIDDEN

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Harry

Als ik bij het forum op leden klik staat er achter mijn naam caudata.nl lid ipv salamandervereniging, terwijl het in mijn profiel wel goed staat opgelost
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan