Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.

Zeker checken!

Yana

Yana

Please kijk even! kunnen we hier wat aan doen?

robkeulers

Yana, dit vind ik geen leuke post van je.

Je verwijdert een bericht van jezelf dat over exact hetzelfde gaat en doet alsof het nooit bestaan heeft, en gaat nu andere mensen aanwijzen die het fout doen? Niet zo netjes hoor.

Robert van Diest

En kijk naar de datum... 2003...

robkeulers

Laatst was je trouwens 13 in je profiel, nu 18?

Kenny

Proficiat Yana, je wint de prijs van de ironie!

Ja die pubers groeien als kool! Als je ze een jaar goed eten geeft zijn ze zo volwassen! Goed voorbeeld van "hoe draai ik mezelf in de knoop". Op zulke momenten mis ik het puntensysteem toch wel een beetje.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Kenny

Citaat van: Jenniferr. op april 14, 2010, 05:09:22 PM
omg dat slaat nergens op!

Wat slaat nergens op Yana euuuu ik bedoel...Jenniferr?  ::) je kan dan wel je profiel en naam wijzigen...je IP adres niet...jammer he.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

robkeulers

Ik kreeg weer een PB bericht van Yana/jenniferr die niet erg sympathiek was. Ben d'r helemaal klaar mee, we steken weer energie in totaal nutteloze zaken. Topic op slot, onzinberichten van Yana/Jennifer of andere accountnamen van het betreffende IP-nummer zullen verwijderd worden, normale berichten blijven vanzelfsprekend staan. Punt!