Even voorstellen...

alphamale

Beste leden,

Was al kort actief op dit forum, maar ik heb zojuist dit topic ontdekt. Zodoende stel ik me nu pas voor.

Mijn normale naam is Niels Deijkers. Ik ben 28 jaar oud en ik hou er een bourgondisch leven op na. Zodoende drink ik graag een wijntje/biertje, (vr)eet ik non-stop en kook ik graag. Noodgedwongen moet ik zodoende veel sporten om enigszins toonbaar te blijven. Ik zing in een stevige rockband. De liefhebber kan eventueel kijken op www.alphamale.nl.

Ik woon in Terheijden, een klein dorpje naast Brede in Noord-Brabant. Daar woon ik samen met mijn vriendin Kimmy, die net als ik een dierenliefhebber is. Ik woon overigens vlak bij Tilburg, dus ik zie jullie zondag! We hebben buiten onze 2 axo's een konijn en twee katten.

Ik heb jarenlange ervaring met reptielen, waaronder 6 Tiliqua ondersoorten, Chameo Calytratus, Pogona Vitticeps, Tropidosternum Tropidosternum en nog meer. Helaas werd mijn allergie, zoals ik al eerder op dit forum heb verteld, dusdanig heftig, dat ik niet meer kon leven zonder inhalator. Lees hierover meer in topic: http://www.salamanders.nl/forum/algemene-discussie/groot-groter-grootst/ Mijn dieren heb ik zodoende aan liefhebbers verkocht, daar ik mijn gezondheid "net" iets belangrijker vond.

Gelukkig kan ik me nu op de amfibieƫn storten, daar ik deze wel kan verdragen. Nu kan ik er wederom een grote dierentuin van maken. Ik ben nu al net zo enthousiast over salamanders als ik destijds over mijn hagedissen was. Zodoende zal ik van "lieverlee" meerdere dieren aan gaan schaffen. Sommigen zijn al bekend met mijn voorliefde voor grote beesten, dus de Tigrinum wordt waarschijnlijk mijn volgende project.

Ik zal jullie daarom regelmatig lastig vallen met aparte vragen en vreemde opmerkingen. Hopelijk nemen jullie dit voor lief, daar de wereld een salamanderliefhebber rijker is.

Groeten van ome Deijkers..

StijnH

Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus