DGHT-AG Urodela vom 14.10.-16.10.2011, Gersfeld!

0 Leden en 6 gasten bekijken dit topic.

joost.v.wijk

Citaat van: Reinder op oktober 17, 2011, 09:38:24 PM
@rarara wat ben ik? Pseudotriton ruber mannetje?

Ziet er weer gezellig uit,toch maar weer is nadenken over volgend jaar!

mooie kop joost op die foto whahaha

Groetn

...en bedankt he, van je vrienden moet je het maar hebben.
en btw: 'rarara wat ben ik', is een kleurvariant van H. orientalis. Heb je waarschijnlijk overheen gelezen  ;)


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

naeff002

Citaat van: Danny Stammers op oktober 17, 2011, 09:48:33 AM
De foto's volgen. Ja, dit keer sneller dan de foto's van de landdag.. ik hoop vanavond alles er op te zetten.
De meeste foto's zijn overigens vanuit het vliegtuig genomen. Tijdens de lezingen moest ik me teveel concentreren om het te kunnen volgen. Zeker die ene Oostenrijker, dat was net een machinegeweer zo snel sprak hij. Ook voor iemand zoals ik met een beperkte kennis van duits is het goed te doen. Je leert héél snel.

Weer niet gelukt (zo kennen we je). Wou je er ook even meteen op wijzen dat je de foto's van de landdag nog steeds niet geplaatst hebt.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

DannyS

Haha! Helemaal gelijk. Ik was gisteren een beetje een zombie :) Eenmaal thuis zat ik te wachten tot ik naar bed kon :p

Héél misschien vanavond, maar ik moet eerst mijn dieren ophalen bij Derk, dus ik ben denk ik pas rond een uur of 21:30 thuis. Foto's van de landdag gaan iig tot woensdag duren, die moet ik nog even bewerken (rode ogen weghalen etc.)

Er zijn overigens meer mensen die foto's hebben gemaakt, dus die mogen ook wel online :D

Hugo

NEE, Danny alle ogen blijven toch echt op jowu gericht!!! :P
Half tien is een mooie tijd om zaken online te plaatsen! Succes!!!

DannyS

Hahaha!
Je had ook gewoon mee kunnen gaan :p

Om de pijn te verzachten heb ik de foto's van de landdag gepost. Ze stonden nog onbewerkt op Flickr, maar ze kunnen er wel mee door denk ik zo.

Hugo

Wrijf het er maar in haha!! Zal die pics van de landdag eens gaan bekijken dan!

Coen Deurloo

#111
Citaat van: Danny Stammers op oktober 18, 2011, 06:48:04 AM
Foto's van de landdag gaan iig tot woensdag duren, die moet ik nog even bewerken (rode ogen weghalen etc.)

Er zijn veel stukken software die binnen enkele seconden al je foto's automatisch ontdoen van het rode ogen effect. (voorbeeldje is Windows Live Photo Gallery: http://explore.live.com/windows-live-photo-gallery), nu ik er aan denk, heeft vrijwel ieder bijdetijds fotobewerkingsprogramma deze optie.

Daarnaast...is de standaard flits op je fototoestel iets wat je in 99% van de gevallen beter kan vermijden door de teleurstellende resultaten, zoals rode ogen...beter is het om wat met de ISO spelen, of, als je net als ik lui ben, op 'automatisch zonder flits' zetten :)

P.S, vooral de laatste foto op je Landdag 2011 set op Flickr is leuk :D Dat hoofd ook... haha!

Fer xD

Nice pictures (coll fisheye effect haahaha) seem you enjoyed it very much!!!!

what is the first picture, up the siren intermedia one?

joost.v.wijk

Citaat van: Fer xD op oktober 18, 2011, 09:50:04 PM
what is the first picture, up the siren intermedia one?

Hypselotriton (Cynops) orientalis  ;)


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

alphamale

Citaat van: Fer xD op oktober 18, 2011, 09:50:04 PM
fisheye effect

At the moment the pictures were took, they had their own fisheye vision as well...

joost.v.wijk



C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

alphamale

Waren de salamanders echt zo groot zoals Rob omschrijft op de eerste foto van jullie aan tafel, of is hij aan het overdrijven?  ;)

DannyS

Het ging niet over de afmeting van salamanders.... :D

Hugo

Ga je een keer niet mee, wordt er gelijk achter je rug om over je gepraat.... lol

Coen Deurloo

Citaat van: Hugo op oktober 19, 2011, 11:53:41 AM
Ga je een keer niet mee, wordt er gelijk achter je rug om over je gepraat.... lol

Hoe weet jij nou weer dat we het over je ego hadden? ;)