Nog enkele ambystoma pic´s

Patrick dk

Kon het niet laten , nog enkele foto´s van de eeuwig hongerige diaboli´s en m´n mavortium  :D
C orientalis

A34

Flinke knoepert die Mavortium.. Hoe oud is ie?

Patrick dk

@ Jeroen

Ik heb hem/haar sept 2009 als jong dier gekocht in Hamm
C orientalis

Kenny

Wauw, die mavortium is werkelijk een plaatje.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

A34

Prachtig dier Patrick, Hij ziet er uit als of hij niets te klagen heeft. :D

Patrick dk

Ja dat hij niets te kort komt klopt idd wel , ze krijgen hier wat vaker en meer  dan het het 1-worm per week  menu welk hier regelmatig voorbij komt  ;D

@ Kenny , jij hebt hem nog vast gehouden  ;)
C orientalis

Kenny

De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

A34

Citaat van: Patrick dk op februari 17, 2011, 07:56:23 PM
Ja dat hij niets te kort komt klopt idd wel , ze krijgen hier wat vaker en meer  dan het het 1-worm per week  menu welk hier regelmatig voorbij komt  ;D

@ Kenny , jij hebt hem nog vast gehouden  ;)

Ik overtreed deze regel bij mijn mavortiums ook wel eens vaker. Vaak heel spectaculair om deze dieren te voeren.
Ik heb ze eens ieder 3 dikke wasmotlarven ligge voeren om een mooi filmpje te maken. Het filmpje was nog niet goed genoeg maar dat maakt hun natuurlijk niks uit. ;D Het zijn echte veelvraten. Ik vraag me wel eens af hoeveel ze op kunnen in een keer.

Patrick dk

Het zijn net hongerige leeuwen als ze eten krijgen , zeker de diaboli´s . Ik had afgelopen dinsdagmiddag een doosje krekels gekocht mt 8 . Ik weet niet precies hoeveel krekels er in een doosje zitten , maar iig was het na 2 keer voeren gistermiddag op.  :D
C orientalis

André

Echt mooie dieren, vooral die mavortium, heel mooie tekening

alphamale

Die diaboli's zijn erg mooi. Ik eet overigens ook weleens wat meer dan nodig is.

Patrick dk

Hey Niels , ik weet wat je bedoeld , tis dat mijn foto er niet bij staat anders had
je kunnen zien dat ik dezelfde aerodynamische bouw heb als mn mavortium  ;D
C orientalis