Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



P.Hongkongensis

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

herman Overmars

Dit zijn salamanders die we van Monique hebben
Tylototriton Shanjing 4,5

Jari B

Ze zien er allemaal erg goed uit! Veel succes ermee :)

alphamale

Mooie dieren inderdaad. Waar laat je jouw nagels eigenlijk doen Herman?  ;)

Monique

Herman die zijn ook mooi groot geworden zeg!
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

Harry

Hoe doe je dat toch allemaal Herman. Tijd voor een artikel voor het clubblad denk ik
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

robkeulers

Citaat van: Harry Dresens op mei 17, 2011, 07:51:57 PM
Hoe doe je dat toch allemaal Herman. Tijd voor een artikel voor het clubblad denk ik

Volgens mij heeft Herman ze heel recent gekocht van Monique.. Kan een vrij beknopt artikel worden ;D ;D ;D

Monique

#6
CiteerVolgens mij heeft Herman ze heel recent gekocht van Monique.. Kan een vrij beknopt artikel worden  
Herman heeft ze van mij via een kennis van mij als larfjes gekregen. Volgens mij rond dezelfde tijd dat ik larfjes van axo's kreeg (van dezelfde kennis) Dat moet mei 2009 zijn geweest.
edit: dat waren toen 2 larfjes, volgens mij heeft Herman de andere twee direkt via de kennis gekregen. Jee toch handig zo'n forum je kan alles opzoeken! http://www.salamanders.nl/forum/axolotls-(ambystoma-mexicanum)/ik-heb-plotseling-axos!/msg17662/#msg17662
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

robkeulers

ah! ok, sorry! Ik meende dat hij degene was die dieren van je overnam.. excusez moi!

Overigens, er komt een deel 2 van het artikel van Monique van enkele maanden geleden, nog even geduld dus!


herman Overmars

Geeft niet Rob
Mijn vrouw doet haar nagels zelf Niels, ik kan mij in de electronica zulke nagels veroorloven
Ja, mooi uitgegroeid he Monique
ik heb nog even een paar foto's van ze gemaakt terwijl ze in hun bak zitten
Tylototriton Shanjing 4,5

herman Overmars

Harry
Mijn vrouw heeft 13 jaar bij een siervissen import en export bedrijf hier in Lelystad(Jarathana) gewerkt, en heeft daar geleerd hoe het niet moet, ze gaat puur op haar gevoel af en kijkt  hoe onze dieren reageren en handelt daarna, zoals je in de topic over de Tylo's hebt kunnen lezen, hun gaven aan water te willen en er werdt een bak op aan gepast, ik heb al geschreven dat ik heel veel op internet opgezocht heb voor haar en je moet vind ik ook goed kijken naar hun biotoop, sinds Marianne van axelotl's naar chinese salamanders is overgegaan, heeft ze geprobeerd om de biotoop zoveel mogelijk te imiteren, en zoals blijkt met succes, zij is echt iemand zoals je in een eerder betoog van mij hebt kunnen zien, die de slogan heeft van doe het goed of doe het helemaal niet, uiteraard maak je wel fouten, maar leer daar ook van, steek mij geen veer in mijn kont, zij is degeen die dit doet, net als Monique, ere wie dit toekomt
Tylototriton Shanjing 4,5

Monique

Het blijven toch leuke diertjes met hun wratjes. (gelukkig ben ik niet bevooroordeeld  ;D) Ja Marianne is er echt serieus mee bezig! Dat merkte ik toen ook al met al die axo's.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

naeff002

Dat zijn hele mooie dieren. Zien er schitterend uit, kan niet anders zeggen.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

sannie