Ambystoma tigrinum

Monique

Nog maar wat foto's van de tijgers. Ze kregen runderhart en overal waar ik ging liepen er twee katten mee die ook wat wilden.
Het mannetje begint nu ook goed te eten en wordt wat ronder. Ze krijgen voornamelijk regenwormen en af en toe dus runderhart.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

joost.v.wijk

Mooi om te horen dat de man nu al beter gaat.

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

alphamale

Het is altijd fijn als je een dier zover krijgt dat hij zich beter gaat voelen. Goed bezig!

Harry

Dat mannetje ziet er al een stuk beter uit. Liet zich dus gewoon door die 3 vette vrouwen het eten onden zijn neus vandaan halen. En ja veel soorten zijn niet dol op dendro's, als ze er niet van jongs af aan aan zijn gewend. Runderhart was dus toch een goed alternatief, dat gaf ik ook aan mijn axo's en kun je eigenlijk aan alle soorten die uit een pincet voedsel aannemen aanbieden, maar niet teveel. Het mag geen hoofdvoer zijn.
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Monique

En nog maar een foto van een tijger. Wat zij het toch een leuke dieren. Dit is volgens mij toch wat ze het liefste doen, graven en verstoppen (op eten na dan). Het mannetje kan ik nu al bijna niet meer onderscheiden van de vrouwtjes, qua grootte. Ik knip de dendro's voor hem. Hij heeft ook wat moeite met groot voedsel. Dat kost hem veel energie dat geworstel in het water.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

alphamale

Superleuke beesten zijn het. Ik heb zelden zulke vreetzakken gezien. Tot hoe lang ga je ze aquatiel houden?