Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Nieuwe aanwinsten!

0 Leden en 6 gasten bekijken dit topic.

alphamale


joost.v.wijk

Citaat van: joost.v.wijk op juni 18, 2011, 10:08:14 PM
Citaat van: sannie op juni 18, 2011, 09:14:50 PM
De diertjes ook maar is gemeten en wat foto's gemaakt van ze! Man wat zijn ze vlug!  ;D

Ik zou ook niet op de foto willen met een barbie-lineaal  >:(  ;D

...het zijn trouwens de Disney prinsessen hoe weet ie dat... (net zo erg!).


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

sannie

dat is helemaal niet erg! disney rules!
en die paste tenminste in het bakkie :P

sannie

en als je dat niet wist is dat gebrek aan je opvoeding trouwens....

alphamale

Kimmy en ik zitten nu Robin Hood te kijken...

sannie

hahahaha! de echte of de tekenfilm?  :P

alphamale

De tekenfilm. Kimmy is ook Disneyfanaat.

sannie

Awsome!! Disney is echt eindeloos! voor de rest andere tekenfilms zijn ook gaaf maar disney wint het XD!

alphamale

Wat Disney betreft ben ik vooral een liefhebber van de "reddertjes". Ik kijk ook graag naar Taran en de toverketel, Junglebook en Merlijn de tovenaar.


sannie

^^ ben ook liefhebber van de oudere disneys hoor! die van de laatste 10 jaar zoals cars enzo zijn leuk maar junglebook of een merlijn de tovenaar blijven magischer imo!

sannie

gisteren heeft de grootste cynops (6,5 cm) een mini regenworm helemaal op! de andere 2 (6 en 5,5 cm) hebben er nog niet veel zin in om een hele naar binnen te werken XD
verder doen ze het erg goed en krijgen ze alledrie mooie vlekken en kleuring op de buik!
1e foto is de grootste en heeft meeste kleur op de rug.
2e en 3e foto is de middelste en heeft al een mooie buikkleur en gaat al graag onder water zwemmen XD
4e is weer de grootste! de kleinste is niet zo foto gek en beweegt iedere keer als ik er 1 wil maken dus dat ga ik nog even proberen :P

sannie

sneller dan verwacht heb ik de kleinste kunnen spotten XD
sorry als ze wat wazig zijn maar ik heb simpelweg mijn telefoon waar ik plaatjes mee schiet  ;D :P

alphamale

Vooral die eerste van je laatste post is leuk. Mooie beesten uiteraard.

sannie

ja ze zijn echt gaaf!
ze groeien gestaag maar het gaat wel goed! de 2 grootste zitten al wat vaker in het water en gaan geregeld koppie onder!
de kleinste niet dus ik wacht het nog even af met water level omhoog doen!
die staat nu op de 2,5 cm nog dus is hoog zat!

DaanenLuukEgberts

Sannie, wij hebben ook de popei's van Joost en ze zijn ongeveer even groot, maar ze zitten nooit in het water en ze hebben ook nog witte stipjes. Waar zou dat aan liggen?