Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



M'n vrouw heeft beestjes....

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

joost.v.wijk

Op de een of andere manier begon het toch weer te kriebelen.

Ze is nu in het bezit van 3 hele kleine axolotl larven. Afgelopen zaterdag bij Harry opgehaald.
Mijn vrouw is (hoogst waarschijnlijk) een van de weinige dames die haar axo's geen naam wenst te geven, dus doe ik het voor de verandering maar.

Bij deze zijn ze gedoopt tot: Iene Miene en Mutte.


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

joost.v.wijk

 :)


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

A34

En straks begint het nog meer te kriebelen , en dan wordt het zeker Tien Pond en Kaas. ;D

sannie

LOL jeroen!!
Maar even zonder gekheid! leuke beestjes^^ is ze al aan het shoppen geslagen voor huisjes en alles? :P

joost.v.wijk

D'r komen binnenkort enkel wat stenen in. Geen kitscherige troep e.d Anders had ze van mij wel een hamster gekregen.  ;D


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

sannie

LOL! heeft ze diertjes mag ze zelf niet eens beslissen wat erin komt! zeg dan gewoon dat je zelf axolotls heb gehaald XD

joost.v.wijk

Dat spul wil ze zelf niet. Gewoon zo natuurlijk mogelijk ingericht.


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

sannie

dan zien we de foto's binnenkort wel als het af is ^^
en daar kan je ook leuk voor shoppen hoor! ik vind het heerlijk om voor mijn dieren plantjes en troep te halen bij tuincentra's of dierenwinkels! en geloof mij ook al heeft de vrouw nog zo een hekel aan shoppen,als het voor een nieuwe hobby is is het altijd leuk XD

alphamale

Citaat van: joost.v.wijk op juni 19, 2011, 07:52:01 PM
D'r komen binnenkort enkel wat stenen in. Geen kitscherige troep e.d Anders had ze van mij wel een hamster gekregen.  ;D

Terecht! Kort houden die dames. Anders beheersen ze heel je leven. Ik hou eigenlijk helemaal niet van salamanders en al helemaal niet van posten op dit forum. Ik moet het van Kimmy...

sannie

Citaat van: Niels D op juni 19, 2011, 11:13:04 PM
Citaat van: joost.v.wijk op juni 19, 2011, 07:52:01 PM
D'r komen binnenkort enkel wat stenen in. Geen kitscherige troep e.d Anders had ze van mij wel een hamster gekregen.  ;D

Terecht! Kort houden die dames. Anders beheersen ze heel je leven. Ik hou eigenlijk helemaal niet van salamanders en al helemaal niet van posten op dit forum. Ik moet het van Kimmy...

wat ben je toch ook zielig!! XD en voor het kort houden ben je al te laat anders had je niet naar haar geluisterd met je posten op het forum XD

Bjorn

Ik heb anders de broek aan in huis: Als ik de afwas wil doen, dan doe ik ook de afwas   :D :D :D

alphamale

Whahaha!

Oh, volgens mij laat ik nu de aardappelen overkoken...