Terraria Gent , de moeite waard ??

Patrick dk

Zat net even te googlen , en zag dat TER morgen (zondag 30/10) een beurs heeft in Gent. TER is dezelfde instantie die de beurs organiseert in Houten . Zijn er mensen die hier wel eens komen ? En zo ja , de moeite waard ?
C orientalis

Thibaut Vds

Ik ga er morgen heen, en ik dacht dat er zo'n 56 standhouders gingen zijn. Nog nooit geweest.
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl

Thibaut Vds

Aanwinst: koppel dobro's en eitjes van T. Carmelae sp north luzon.

ANDRÉ-ARTHUR

@ Patrick ,Ben je nog naar Gent geweest??

@ Thibaut ,Heb je veel verschillende salamandersoorten gezien en was het gezellig daar in belgie.
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

Patrick dk

Yep , ben geweest , het is groter dan de kleine beursjes in NL en leuk om een keer te zien. Aan salamander heb ik gezien , dobro´s , noto´s en carnifexen . Van de laatste soort heb ik er eentje in wildkleur meegenomen.
C orientalis

Thibaut Vds

Ik ben je denk ik tegen het lijf gelopen Patrick, met een kinderwagen. Als ik mij niet vergis.

Patrick dk

Nee Thibaut , ik ben uit de kinderwagens , mijn jongste is 5 jr  :D
C orientalis

Thibaut Vds

Niels D

Zaten de dieren goed? Had laatst op een andere beurs wat mindere ervaringen.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Patrick dk

De dobro's en de carnifexen zaten wel aardig , en de noto's zaten wel aardig opeengepakt in een 30x30 bakje , iig wel zonder verlichting (warmte) .
C orientalis

Thibaut Vds

De dobro's zijn toch gezond, aangezien de mijne het aardig goed doen. Geen eet probleem ofzo tot nu toe.