Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.

eitjes

bouffonne

bouffonne

Ja mooi he
Hoe komen ze toch er aan ;D

Jeroen.S

Geluk hebben met kweken of heel veel geld neerleggen. ;D

joy toxic

dat ziet er best apart uit
ik zag ook een keer half wildkleur en de andere kant was bijna helemaal wit maar geen albino 
zag er ook heel apart uit maar duitse site en ik kan geen duits :P

bouffonne

Yep ik kwam even niet op het juiste woord ;D

joy toxic

idd die jah
lijkt me echt geweldig om zo 1 te hebben  ;D

joy toxic

na hoe lang komen er lucht belletjes op de eitjes ? ???
ze beginen al heel mooi van vorm te veranderen het zijn nu al kleine maantjes :)

bouffonne

dat is een goed teken ;D

Igneel Bob Foley

sorry het is een beetje offtopic maar wat is nouw het verschil tussen een leucist en een clownskop?

ontopic, mocht je er een besluiten te houden om op later tijdstip te verkopen dan wil ik me wel op de lijst plaatsen!

bouffonne

Leucist is egaal gekleurd
Maar hebben ze duidelijke donkere pigments kleuring rond de kop noemen ze dat ook een clownskop
Is hij over het gehele lichaam gevlekt noemen ze dat een harlekin

Jeroen.S

Citaat van: bouffonne op februari 11, 2012, 06:41:58 PM
Leucist is egaal gekleurd
Maar hebben ze duidelijke donkere pigments kleuring rond de kop noemen ze dat ook een clownskop
Is hij over het gehele lichaam gevlekt noemen ze dat een harlekin

Een Clownskop is een Harlekin Silvia. Wat zou een Clownskop in het engels anders moeten zijn dan? Een Harlekijn heeft altijd een vlekkepatroon op het hoofd vandaar de naam. Vlekken over de rest van het lichaam kan, maar hoeft niet perse.

bouffonne

Klopt ook.
maar ik ben inmiddels al zoveel andere benamingen tegengekomen wat een (bont) gekleurde axo betreft.
Hoe dan ook ik vind ze toch heel apart ;D ;D ;D

Jeroen.S

Citaat van: bouffonne op februari 11, 2012, 07:51:14 PM
Klopt ook.
maar ik ben inmiddels al zoveel andere benamingen tegengekomen wat een (bont) gekleurde axo betreft.
Hoe dan ook ik vind ze toch heel apart ;D ;D ;D

De andere benamingen zijn van mensen die er niks van af weten. Daar moeten wij hobbiesten ons niks van aan trekken. Dit zorgt alleen maar voor verwarring.