appelslakken

henkie

zijn er mensen die er appelslakken bij hebben?groote lijken mij geen probleem maar hoezit het met de jonge slakjes kunnen die gevaarlijk worden als ze de juiste maat hebben dat de axoos ze opeten en blijven steken in de darmen?

Salasander

Ik raad het niet aan. Maar grote appelslakken zouden kunnen.

Alleen zit je met temperatuurproblemen. Ale, ik zou er toch mee zitten. Mijn aquariumwater wordt zo koud dat sommige planten zelfs afsterven om dan in de lente terug te komen.

De slakken zouden dus ook sterven.

De appelslak heeft ook een hogere temperatuur nodig om zich voort te planten. Dus in een axolotl bak zouden ze zich al bijna niet kunnen voort planten zonder dat de axolotls te warm zitten.

henkie

aha oke ty voor de uitleg

Niels D

Daar komt ook nog bij dat appelslakken veel grotere vervuilers zijn dan bijvoorbeeld poel- of posthoornslakken.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl