Veranderingen Website & Forum

joost.v.wijk

Ik vind het toch wat overbodig. Als je gaat naar 'toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek' pak je gelijk alle topics die je dus nog niet gelezen hebt.

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

robkeulers

Joost, ik ben het met je eens.

Maar goed, als er andere leden mee geholpen zijn vind ik het prima.

stijnzeger

Snel gereageerd Rob en inderdaad dit us een verbetering.
Hypselotriton orientalis  3.1.0.
Triturus marmoratus      1.1.0.
Neurergus kaiseri          5.0.0. ?
Neurergus strauchii.      3.3.0

André

CiteerIk vind het toch wat overbodig. Als je gaat naar 'toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek' pak je gelijk alle topics die je dus nog niet gelezen hebt.

http://www.salamanders.nl/forum/salamanders-nl-betreffende-zaken/ongelezen-items-werkt-vaak-niet/

Dit gebruik ik ook het liefst, maar zoals je in dit topic heb kunnen lezen zijn er met deze tool nogal eens problemen. En  ik ben niet de enigste die hier last van heeft, schijnt wat met browser te maken te hebben.
Ik ben zeker blij met deze toevoeging ;)

Dankje

MartinS

Citaat van: André op januari 17, 2011, 09:38:12 PM
CiteerIk vind het toch wat overbodig. Als je gaat naar 'toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek' pak je gelijk alle topics die je dus nog niet gelezen hebt.

http://www.salamanders.nl/forum/salamanders-nl-betreffende-zaken/ongelezen-items-werkt-vaak-niet/

Dit gebruik ik ook het liefst, maar zoals je in dit topic heb kunnen lezen zijn er met deze tool nogal eens problemen. En  ik ben niet de enigste die hier last van heeft, schijnt wat met browser te maken te hebben.

Dankje

Met de laatste browser versies werkt dit perfect. Ik gebruik dit ook liever dan de lijst. Voor mij dus ook geen toegevoegde waard.
F1 Cynops ensicauda popei (Hiji rivier N-Okinawa)
F2 Cynops ensicauda popei (Zamami eiland)
F1 Cynops ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
F1 Cynops ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hoigawa-shi, Niigata prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Kanagawa prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Mie prefectuur)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hiroshima prefectuur)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hyogo prefectuur)     
F1 Cynops pyrrhogaster sasayamae (Yubara, Okayama prefectuur)
CB Cynops cyanurus (Wuding, Chuxiong, Yunnan, China)
F1 Cynops fudingensis (Fuding northeastern Fujian)
WC Cynops orientalis (Hubei province, China)
CB Paramesotriton hongkongensis (Tai Tam HongKong Island )
WC/F1 Pachytriton sp.

CB Xenopus laevis albino en wildkleur

Poecilia wingei:
Campoma Rio Oro 2006, Class-N
Cumana Silverado, Class-N
Campoma Blue Star, Class-N
Campoma El Tigre, Class-N
Red Top Yellow Sword, ECS Stam Nr.: N - 98-0021
Black Bar, ECS Stam Nr.: N-98-0003
Red Chest, ECS Stam Nr.: N-98-0010

Poecilia reticulata:
Pasaje, Ecuador, 2005 Max Sparreboom
Rio Tefe, Brazilie, 1999, Hariolf Rieger
Rio picota, Colombia
Cayenne, Frans Guyana

robkeulers

Citaat van: André op januari 17, 2011, 09:38:12 PM

Dankje

Zorg dat je de meest recente versie van je browser hebt (internet explorer, firefox, chrome of een van de vele anderen) dan zou het voor 99% moeten werken.

robkeulers

Er is een nieuw board toegevoegd, salamanders in het wild

Al je ervaringen over veldtrips en dieren kunnen hier geplaatst worden.

naeff002

kan een heel interessant board worden, leuk.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Coen Deurloo

De website was enkele uren onbereikbaar vanwege een hack-aanval op de site. Het betreft hier hoogstwaarschijnlijk geen persoonlijke aanval op deze site. Meer informatie heb ik momenteel helaas niet.

Het probleem is weer verholpen in ieder geval!

robkeulers

Da's weer zo'n typisch moment waar een moderator weer plotseling moet inspringen en werk verzet om de site draaiende te houden, dat mag gezegd worden.

Thanks Coen, ik ben blij dat we ook technische mensen hebben die van aanpakken weten.

Harry

knap opgelost Coen. Ik kon er inderdaad een paar uur niet op. Heb het met het oude forum ook een keer gehad, nadat ik een post opende van een onbekende reclamesite. Ik zag toevallig van de week zo'n bericht op dit forum, dat ook verwijderd is door jullie. Wellicht moeten we daarvoor uitkijken in de toekomst.
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

alphamale

Goed bezig Coen. Ik heb al moeite met het bedienen van mijn eigen GSM.

Coen Deurloo

Geplande downtime vanwege onderhoud aan het netwerk:

Scheduled maintenance - May 16, 2011 5:30 PM

We have planned to do an upgrade to some parts of our network the night before Wednesday.

Since your web space is located on a server affected by this upgrade, please expect some downtime or instability for your website between 02:00AM and 04:00AM CET May 18, 2011.
We plan to have everything up and running as normal at 04:00AM CET.

No data will be lost during the upgrade.

We apologize for any inconvenience this may cause.

Coen Deurloo

Oproep: We zijn op zoek naar mensen die met Joomla en/of PHP om kunnen gaan, dit voor de update van het forum en de website. Mocht je dit beheersen, of ken je iemand die dit graag doet? Laat het ons weten via pm of mail!

Coen Deurloo

Citaat van: Coen Deurloo op juli 20, 2011, 01:52:58 PM
Oproep: We zijn op zoek naar mensen die met Joomla en/of PHP om kunnen gaan, dit voor de update van het forum en de website. Mocht je dit beheersen, of ken je iemand die dit graag doet? Laat het ons weten via pm of mail!

Helaas, tot dusverre nog geen reactie... Danny, ken jij misschien niet iemand in jou 'programmeurs-kringen'?